قابل پاسخگویی
عمومی

درود بر شما .شیلا هستم از نروژ.

قبل از هر چیز تشکر می‌کنم از اطلاع رسا نیتون،پیجتون فوق‌العاده مفید.من چند تا سوال دارم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.من ۳۰ساله هستم و ۳ هفته پیش تزریق بوتاکس (پیشانی)و فیلر(زیر چشم و خط خنده)انجام دادم.دکترم گفت ۲ هفته دیگه بیا برای تزریق مجدد.متاسفانه بنا به دلایلی نتونستم برم و برنامه دارم ۱۰ روز دیگه برم برای تزریق می‌خواستم بپرسم

۱.مشکلی‌ پیش میاد که من نتونستم به موقع برای تجدید تزریق برم؟

۲.بد از گذشته ۲ هفته احساس می‌کنم پیشونیم نسبت به روزهایی اول حالت پذیرتر شده (موقع اخم خطوط کمی‌ ایجاد می‌شه که روزهایی اول تزریق نبود)این بخاطر دیر شدن تزریق مجدد یا کلا نرمال نیست؟

۳.بد از تزریق فیلر در ناحیه‌‌ خط خنده و جا افتادن آن کاملا در حالت عادی خط از بین رفته بود که متاسفانه الان خیلی‌ خفیف ایجاد شده .

۴.در کّل می‌خواستم بپرسم مشکله خاصی‌ هست یا بد از تزریق مجدد این حالت از بین میره؟

۵.اگر هم موارد دیگه هست که می‌تونه تاثیر داشته باشه ممنون میشم توضیح بدید که مطلع بشم و به دکترم بگم.

از راهنمایی تون بی‌نهایت سپاسگزارم.ممنون بابت پاسختون. موفق باشید

1 پاسخ

سلام عزیزم سپاس از محبتی که به من دارید در مورد بوتاکس معمولا ۲ هفته بعد به شما وقت داده میشود برای کنترل و در صورت نیاز ترمیم آن… اینکه الان براتون انجام بدن یا نه بستگی به پزشکتون دارد ولی می تونن ترمیم رو انجام بدن اگر بخوان…و اگر بار اولی هست که تزریق می کنید طبیعی هست که بتونید کمی اخم کنید در مورد فیلر هم عزیزم من تکنیک پزشکتون رو نمیدونم مراجعین من حتما باید تا ۳ هفته هفته ای یکبار برای کنترل و ماساژ محل تزریق فیلر مراجعه کنند در هر حال اگر الان هنوز هم خط خنده دارید و کم هست که ایرادی نداره چون خط خنده همیشه باید نرمال و طبیعی تزریق بشه و بیش از حد لازم پر نشه ولی این سلیقه شماست که مهمه اگر دوستش ندارید باید مقدار بیشتری فیلر تزریق کنید ضمنا نوع بوتاکس و فیلری که تزریق کردید رو هم نفرمودید که از چه برندی براتون استفاده شده..موفق باشید

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاه خود را ارسال کنید