قابل پاسخگویی
عمومی

توروخدا جوابم روبدید.سلام خانم دکتر . عیدتون مبارک. خانم دکتر تو روخداجواب منو بدید. دیگه دارم دیوانه می شم. پریود های نامنظنم داشتم الان نزدیک ۶ سالی هست دارو های ضد بارداری را مصرف می کنم.این قرصها سورتم را لک ایجاد می کرد. اماریزش موهام رو قطع می کرد.قرص روکین مصرف می کردم خیلی خوب بود که الان دیگه تو بازار نیست. الان چند ماهی هست که ریزش موی شدید گرفتم ازمایشم را برایتان می فرستم.
TSH=3.8, 17 OH-progesterone=2.1, Estradiol=30, F.S.H=3.4, L.H=9.1 , prolactin=485
Testosterone=0.8
خانم دکتر این آزمایش را هم به متخصص زنانی که زیر نظرش هستم نشان دادم که هیچی نگفت فقط گفت همینه دیگه باید قرصت رو بخوری اما موهات میاد هم به متخصص پوست و مو که برام سیپروترون استات روزی دو تا از ۵ تا ۱۰ قاعدگی همراه با سیپروترون کامپاند تجویز کرد. اما هیچ فایده ای نداره ریزش موهام بدتر شده که بهتر نشده . تورو خدا این ازمایش را نگاه کنید بگید چه مشکلی دارم.ممنونم

1 پاسخ

عزیزم برگه آزمایشت رو کامل برام بفرست میتونی ازش عکس بگیری و ارسال کنی و سونوگرافی هم همینطور

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاه خود را ارسال کنید