قابل پاسخگویی
عمومی

بنده حدود سه ماه پیش به دکتر پوست مراجعه کردم برای جوش های سر سفیدی که در پیشانی و یکی دو تا هم در روی گونه هایم بود دکتر برای من دو تا لایه بردار تجویز کردند به نام ترتینوئین و اریترومایسین که یک شب در میان باید به کل صورتم میزدم وقتی این کرم ها را زدم و دو ماه طول کشید جوش هام که زیاد هم نبودن رفتن فقط یکی دو جا جای جوش داشتم دو هفته پیش دوبار پیش دکتر رفتم و به من آکنت لامینین و یک داروی ترکیبی دادند حدود یک هفته ای دارو ها را مصرف کردم البته بعلاوه دو لایه برداری که قبلا مصرف میکردم صبح و ظهر آکنت لامینین غروب هااریترومایسین ویک شب در میان هم ترتینوئین و داروی ترکیبی ولی از پنج روز پیش جوش های قرمز زیر پوستی زدم جوش هایی که من تا به حال نداشتم بیشتر بالای فک و پیشانی وصورتم ملتهب شده به نظر شما این داروی ترکیبی که برای جای جوش بوده و یا آکنت لامینین باعث این جوش ها شده،ضد آفتابم هم فیس دوکس و ضد آفتاب لامینین است به راهنمایی شما نیازمندم. ممنون

1 پاسخ

بهترین کار همون قطع داروهاتون هست و مراجعه یا تماس با پزشک معالجتون

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاه خود را ارسال کنید